Islamitische universteit

Sluit de extremistenschool "Islamitische" universiteit

Het is de zoveelste keer dat de "professor en decaan" Prof. Dr. Ahmet Akgündüz verbonden aan de Islamitische Universiteit te Rotterdam zich schuldig maakt aan racistische-en fascistische uitlatingen tegenover Koerden, Linkse-en weldenkende politici zowel in Turkije als in Europa. Dit is onacceptabel.

zien dat de "Islamitische Universiteit" te Rotterdam zich schuldig maakt aan gewelddadige uitingen in Nederland

Prof. Dr. Ahmet Akgündüz verbonden aan de "Islamitische Universiteit" te Rotterdam verklaart zich solidair met de moordaanslagen tegen het Koerdisch volk, links/democratisch gezinde denkers en mensenrechtenactivisten in Turkije.

Laatst heeft deze rector zich opnieuw schuldig gemaakt met zijn solidaire uitlating over de moordaanslag op een Koerdische vredesactivist en tevens voorzitter van de orde van advocaten.

Ik verzoek de Nederlandse staat om dit soort broeinesten van racistische- en fascistische ideeën tegen de mensheid aan te pakken. Ze verklaren zich openlijk solidair met moordende ideeën, moordaanslagen tegen mensen in Turkije, in Europa onder de dekmantel van Islam. Dit is onacceptabel voor de orde en stabiliteit binnen onze samenleving. Dit soort geweld-prekende elementen maakt onze samenleving onveilig en gewelddadig.

29-02-2016
Salman Karasoylu