Sharia4Holland moet verboden worden en strafbaar

Sharia4Holland komt steeds vaker in de publiciteit met hun radicale extreem gedrag.
Het zijn niet meer dan een stel jeugdige opruiers die niet de echte moslim gemeenschap vertegenwoordigen. DIT moet stopppen en zelfs strafbaar gesteld worden. Ook publiek podium voor dit soort rukkerds moet niet moge

PETITIE

Willen dat de overheid deze criminelen geen podium geeft en ons beschermd tegen dit extremitisch tuig.

Misbruik van de democratie,
Oplegging van religieuze dwang.
Bedreiging van anders denkenden.
Het steeds ongestraft uitdagen van overheid en Nederlands minnend volk.
Minderwaardigheid jegens onze vrouwen, die als hoeren worden uitgemaakt.

Dat de overheid onmiddelijk een eind maakt aan de mazen in de wet en deze zodanig dichttimmert dat men deze dwangmatige onzin kan stopppen en desnoods door verbod, bestraffen, inzake lidmaatschap terroristische organisatie, landsbelang/bescherming of wat dan ook toepasselijk zou kunnen zijn. Ook vrijheid van meninguiting heeft zich aan bovenstaande bepalingen te houden/schikken, en zijn grenzen.

onderteken de petitie Sharia4Holland moet verboden worden en strafbaar.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • 25 dagen geleden anoniem
  • 3 maanden geleden anoniem
  • meer dan 1 jaar geleden anoniem
  • bijna 2 jaar geleden Anna Paalman Amsterdam Wij westerse mensen willen ons niet aan moslim regels houden,wand daar zijn wij westerse mensen niet mee opgevoed