Sexbierum hoofdstad van Nederland!

Sexbierum

Amsterdam is zoooo 2009, wij slimme mensen van Nederland weten allang dat de grootste economische groei in het noorden van het land zit! Daarom is het noodzaak om snel in te grijpen en alle hoofdstedelijke functies te verplaatsen naar Sexbierum, dit is een mooi dorp aan zee met groeimogelijkheden!

PETITIE

burgers van de Nederlandsche Staat

Dat Amsterdam overrated is, het noorden van het land zeer veel potentie heeft en met de elfstedentocht flink op de kaart is gezet, internationaal. Nederland heeft zeer te vrezen van de opkomst van het Chinese imperialisme en is dan ook gebaat bij het verplaatsen van de hoofdstad naar een oudhollandsch dorp waar de Randstedelijke problematiek een ver-van-het-bed-verhaal is. De gunstige ligging aan zee en de tolerante naam geven de potentie aan.xXx

de Nederlandse Staat niet langer te zwichten voor de kudde, maar cool te zijn en gehoor te geven aan de burgers, die een noodkreet uitslaan vanwege de huidige problematiek en verstedelijking. Verzoek is om snackbar de Lantaarn om te bouwen tot 5sterrenhotel voor staatsbezoeken, de kerk uit te bouwen tot paleis op de dam, langs de Hearewei een bruisend centrum te bouwen met hoogwaardige architectuur en een prachtige skyline en een vrijheidsbeeld.X

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• bijna 3 jaar geleden anoniem
  • meer dan 3 jaar geleden Bruno van der Wel Utrecht Gepensioneerd eendenkunstwerkverzamelaar, tevens XTC verslaafde
  • meer dan 3 jaar geleden Koosje van Maaren Utrecht plaatselijke utrechtse heroineverslaafde
  • meer dan 3 jaar geleden anoniem