Sam Botermans en zijn dieren mogen niet wijken voor het asfalt de Rijnlandroute

Sam Botermans (73) heeft al meer dan 40 jaar zijn hobbydierentuin aan de Ommedijkseweg in Leiden. Hier verblijven o.a. allerlei roofvogels, bijzondere eenden, duiven en tal van andere dieren. Zijn opgebouwde hobby moet wijken voor asfalt van de Rijnlandroute. Helpt u dit voorkomen samen met ons?

Namens Sam en Henny Botermans en alle mensen die Sam en Henny een warm hart toedragen.

De dierentuin van Sam Botermans is een uniek stukje natuur naast het Valkenburgse Meer. Menig fietser staat zich te vergapen voor het hek aan de prachtige uilen en andere dieren, die van buitenaf zichtbaar zijn. Tevens begeleidt Sam in zijn dierentuin allemaal mensen, die door zorg voor de dieren, op het juiste pad blijven. Ook geeft hij op zondag natuurwandelingen voor geinteresseerden.

Behoud de dierentuin van Sam Botermans, dit mag niet verloren gaan voor asfalt!

Leiden
15-09-2016
Marie-Jose van Lochem
Dierenkliniek Stevenshof

Overhandiging!

Op woensdag 19 november a.s. vanaf 14.00u.

vergadert Provinciale staten Zuid Holland over de RijnlandRoute. Tijdens deze vergadering wordt over de voortgang van dit project, en dus over de toekomst van Sam's vogelparadijs, besloten Buurvrouw Ceciel Smit zal, namens alle ondertekenaars de petitie om 13.30u. aanbieden aan gedeputeerde Mevr. Ingrid de Bondt en de voorzitter van de commissie verkeer, Henk de Vree. Iedereen wordt uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn om onze eisen kracht bij te zetten! Dus: Komt Allen

17-11-2014