Reizigers Arnhem - Winterswijk zijn het zat

Zijn jullie alle problemen op het traject Arnhem - Winterswijk ook zo zat? Teken dan deze petitie! Na alle storingen bij prorail en alle defecten/te korte treinen bij Syntus met als gevolg grote vertragingen op dit traject, is nu toch echt de grens bereikt!

PETITIE

De reizigers op het traject Arnhem - Winterswijk die het niet langer pikken.

De tientallen sein-, wissel- en overwegstoringen , de vele defecte treinen (ofwel treinen die tekort zijn) en de vele vertragingen op het traject Arnhem - Winterswijk. Wie heeft er niet op het perron gestaan, en moest dan bij toeval op twitter, of een smsje ontvangen met de tekst: Het is weer zover, de trein rijdt niet. Omroepen lijkt ook wel afgeschaft bij Syntus, de communicatie bij storingen is ontzettend slecht.... WIJ PIKKEN HET NIET MEER!

EEN OPLOSSING! Verbeter nou eindelijk de infrastructuur, welke al jaren enorm storingsgevoelig is . Er worden honderden miljoenen gestoken in het spoor in de Randstad en hier zijn we al 20 jaar bezig of er dubbelspoor moet komen.
Syntus moet ook het aantal defecten bij de treinen verminderen, en ook als extra langere treinen inzetten (ochtend EN avondspits). Ook vinden wij als reizigers dat het omroepen, zeker bij storingen, heel veel beter kan!

onderteken de petitie Reizigers Arnhem - Winterswijk zijn het zat.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 1 jaar geleden J. Metselaar Leeuwarden Ge├»rriteerde reiziger
  • meer dan 1 jaar geleden Sjoerd Pieterson Arnhem