New york pizza

Red New York Pizza Deventer van nekslag door gemeente

1.060 ondertekeningen

De gemeente Deventer mag niet vasthouden aan 2 exorbitant hoge dwangsommen die ze de eigenaar van New York Pizza uit Deventer heeft opgelegd. Deze zijn niet terecht en geven blijk van halsstarrig en onredelijk bestuur. Hierdoor zijn er alleen verliezers, New York Pizza, de gemeente en de bewoners.

Alle mensen uit Deventer en omstreken die New York Pizza een warm hart toedragen.

constateren dat:

De eigenaar van New York Pizza Deventer is gedwongen geweest om de "geuroverlast" van zijn zaak tot een absoluut minimum terug te dringen. De maatregelen die hiervoor noodzakelijk waren, zijn door de VVE van de panden boven de zaak consequent gedwarsboomd. Zelfs nadat de rechter de eigenaar in het gelijk gesteld had, verliep alles nog moeizaam. Daardoor heeft het langer geduurd dan de gemeente geëist had. Dit is onterecht handhaven.

Wij verzoeken dat de Gemeente Deventer afziet van het innen van de beide, door hun opgelegde, dwangsommen aan de eigenaar van New York Pizza Deventer inzake het niet tijdig oplossen van het "geurprobleem".

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Deventer
18-12-2016
Ingetrokken
Marcel Velner

Status petitie "Red New York Pizza Deventer van nekslag door gemeente".

Beste mensen. Hartelijk bedankt voor het ondertekenen van de petitie "Red New York Pizza Deventer van nekslag door gemeente". Ik had graag duizenden handtekeningen gehad maar al met al vind ik het huidige resultaat ook niet slecht. Op dit moment (17:30uur 28-09-2015) zitten we aan 1044 handtekeningen, een respectabel aantal.

+Lees meer...

Hiermee kan ik laten zien dat er buiten mij meer mensen zijn die het niet rechtvaardig vinden dat de gemeente Deventer de dwangsommen die ze de eigenaar van New York Pizza Deventer heeft opgelegd ook daadwerkelijk gaat innen. Aanstaande woensdag krijg ik van de gemeenteraad van Deventer de gelegenheid om deze petitie met de handtekeningen (digitale 0ndertekeningen) aan te bieden. Ook zal ik de gelegenheid krijgen om een korte toelichting te geven op mijn beweegredenen om deze petitie te starten. En hoewel dit dossier aanstaande woensdag niet inhoudelijk behandeld zal worden door de gemeenteraad hoop ik toch dat we weer een signaal afgeven richting gemeenteraad waardoor ze aan het denken gezet worden. Ik hoop het in ieder geval wel want ik blijf het omrechtvaardig vinden dat Kevin Kerklaan (eigenaar van New York Pizza Deventer) deze dwangsommen zou moeten betalen. Te meer omdat hij altijd zijn best heeft gedaan om aan alle eisen te voldoen, maar daarbij constant gedwarsboomd werd door de VVE van de panden die zich boven zijn zaak bevinden. Zelfs nadat de rechter beslist had dat ze mee moesten werken aan de oplossing van het geurprobleem werkten ze nog tegen door de deur waardoor de installateur van de afvoerpijp naar binnen moest te barricaderen. De voorafgaande rechtzaken en dit barricaderen hebben samen voor de vertraging in de installatie en dus oplossing van het probleem gezorgd. Conclusie; eigenlijk zou Kevin de dwangsom niet hoeven te betalen, maar de bewoners die hem tegengewerkt hebben. Ik hoop dat we met onze inspanningen kunnen bijdragen aan het kwijtschelden van de dwangsommen. Met vriendelijke groet Marcel Velner

28-09-2015