Protest tegen de plannen van NS

protest tegen plannen van NS om poortjes bij Overvecht en Utrecht Centraal. Bewoners en bezoekers protesteren tegen de plannen.

bewoners van Overvecht en tuindorp protersteren tegen plannen van de NS om poortjes op station Overvecht en Utrecht Centraal

de ns doet dit om veligheid van mensen op stadion en om niet meer geding ov chipkaart te rijsen

de gemeenteraad van Utrecht om in gesprek te gaan over de plannen van NS over de poortjes en ook een bewonersavond te organiseren en dat het op de politieke agenda komt.

04-07-2016
tom van der meer

Actie benkomst

Beste petities ondertekenen Tom voort al maanden actie tegen ns plannen voor pootjes die bij overvecht en Utrecht cs komt en daarom voort ik acties Acties dagen Maandag 22-9-2014 bij Utrecht cs Dinsdag 23-9-2014 overvecht cs Wil u mee doen acties geeft u dan wel op via Tomfannynanlohy@gmail.com Benkomst Komt maandag 22 september na een benkomst die is van 19:30 uur tot 21:30 Bij overvecht ns Gr. Tom.

20-09-2014

protest tegen ns plannen donerdag bij stadhuis

hoi petities ondertekingen op donerdag 11 september vindt er een actie plaats bij stadhuis om te protest tegen ov pootjes die bij overvecht komt.. en bij utrecht centraal... opgroep aan utrechtse.. komt ook donerdag 11 september na een protest mats  van 8 uur tot 9 uur u woeft niet aantemelden                                                                                               .

05-09-2014