Poortjes Station Hilversum open

De bewoners van Hilversum willen niet dat de NS de OV-poortjes op het Centrale Station permanent gaat sluiten.

Zie ook de Facbook pagina: https://www.facebook.com/pages/Station-Hilversum-OV-Poortjes-Open/630787210356455

Bewoners van Hilversum protesteren tegen de plannen van de NS voor de poortjes op station Hilversum

constateren dat:

• dat NS op bijna alle treinstations de poortjes dicht wil doen • dit zorgt bij bewoners van Hilversum voor onrust en ophef • door dit sluiten zal de 'brugfunctie’ van station Hilversum Centraal komen te vervallen • bewoners van Hilversum Noord/Oost (ouderen, mindervaliden) dan alleen via een gevaarlijke omweg het busstation en het centrum van Hilversum kunnen bereiken • het sluiten van poortjes niets oplevert voor de veiligheid van NS-personeel

de gemeenteraad van Hilversum om in gesprek te gaan met de NS over het sluiten van de poortjes en door het beleggen van een bewonersavond argumenten te verzamelen voor het gesprek met NS. Tevens het opleggen van een prestatie verplichting aan de NS om bij onoverkomelijk sluiten van de poortjes een veilige vrije voetgangers doorgang te creëren in station Hilversum Centraal.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Hilversum
17-06-2016