3.913 ondertekeningen

Openluchtzwembad de Crommenije moet openblijven

Crommenije_foto

De gemeente Zaanstad wil openluchtzwembad de Crommenije sluiten en na 2013 slopen! Wij inwoners van Zaanstad willen dit niet en vinden dat de Crommenije open moet blijven en moet voldoen aan openluchtrecreatie zoals nu. Er zijn miljoenen in een nieuw gemeentehuis geinvesteerd en willen dat er ook in onzelf word geivesteerd! De Crommenije moet ook na 2013 open blijven, voor de duizenden recreanten elk jaar. Krommenie zonder Crommenije is niet denkbaar en onbespreekbaar! Hooguit 1 overdekt nieuw bad voor zwemverenigingen moeten we dan ook niet accepteren dus teken de petitie zodat kinderen, gezinnen en ouderen heerlijk kunnen blijven zwemmen in het unieke buitenbad!

PETITIE

Inwoners van de gemeente Zaanstad en vooral inwoners van Krommenie, Assendelft, Wormerveer en verre omstreken en al tientallen jaren genieters van buiten zwembad de Crommenije

Dat de gemeente na ons belastingsgeld te hebben gespendeerd aan een totaal onnodig nieuw gemeentehuis van 20 miljoen ons wel even buitenzwembad de Crommenije zullen ontnemen want onderhoud is zo duur. Dat in onszelf dus niets wordt geinvesteerd en al die duizenden recreanten elke zomer niet om een mening wordt gevraagd. Dat de gemeente alleen overleg voert met een zwemvereniging en de meerderheid niet vraagt om een mening. Dit betreffen alle gezinnen, ouderen, jongeren die al jaren veel plezier beleven aan het unieke buitenbad de Crommenije en deze willen dat het blijft zoals het is, of dat er naast een nieuw overdekt 50 meterbad nieuwe buitenbaden, een speel en zonneveld en kinderfaciliteiten worden gerealiseerd. Zoniet moet het blijven zoals het is!

De gemeente Zaanstad de burger serieus te nemen en de Crommenije ook na 2013 open te houden als openluchtzwembad met veel plaats voor recreanten. De gemeente Zaanstad te zorgen dat er na 2013 de duizenden kinderen, gezinnen, recreanten, jongeren en ouderen die jaarlijks en al jaren gebruik maken van het unieke openlucht zwembad wat eigenlijk op de cultuur erfgoed lijst zou moeten niet te negeren en ons belastinggeld eens in onszelf te investeren in plaats van eigen gewin! Of als er perse een nieuw bad moet komen te denken aan ruime buitenrecreatie, buitenbaden en speel en zonnevelden!

onderteken de petitie Openluchtzwembad de Crommenije moet openblijven.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • 5 dagen geleden bob faber krommenie
  • 12 dagen geleden anoniem
  • 14 dagen geleden Rob Overpelt Krommenie
  • ongeveer 1 maand geleden anoniem
  • ongeveer 1 maand geleden Maritha pieters Zaandam verpleegster
  • 2 maanden geleden Edward Bergevoet WORMERVEER
  • 3 maanden geleden H.rempe Krommenie
  • 3 maanden geleden Weet Waar U Woont (Pierre) Krommenie
  • 3 maanden geleden carla severijnse krommenie
  • 3 maanden geleden Ronald Sikkema Krommenie Forbo
  • 3 maanden geleden Jolanda Sikkema-Vredenburg Krommenie Logistics & Contracts Fuel Department KLM
  • 3 maanden geleden brent puls krommenie tata steel werktuigbouw
  • 3 maanden geleden À.J.Gigengack-Kan Krommenie Ondernemer
  • 3 maanden geleden Martijn Gigengack Krommenie
  • 3 maanden geleden Karin Bockman Krommenie
  • 3 maanden geleden piet vanwijngaarden krommenie pensioen
  • 3 maanden geleden R.P. de Jong Krommenie
  • 3 maanden geleden Rob Winter Krommenie
  • 3 maanden geleden Peter van Leijen Driehuizen
  • 3 maanden geleden Chiquita Stolting Krommenie Zooooo mee opgegroeid.
  • 3 maanden geleden Nico Beentjes Westwoud
  • 3 maanden geleden nancy wentzel krommenie
  • 3 maanden geleden anoniem
  • 3 maanden geleden Sener Gok Zaandam ik heb de petitie ondertekent, maar ik ben gewoon tevreden over het nieuwe gemeentehuis. Zaandam is een mooie en moderne stad geworden door Inverdan!
  • 3 maanden geleden Paul Koopman Assendelft
  • 3 maanden geleden mevr: H.Bakker Krommenie
  • 3 maanden geleden r. kerssens assendelft
  • 3 maanden geleden N. Paauwels, B. de Boer, T. de Boer Krommenie
  • 3 maanden geleden M.kingma Krommenie
  • 3 maanden geleden Hille Wichers Krommenie
  • 3 maanden geleden R. Sman Krommenie (Zaanstad) Inwoner
  • 3 maanden geleden H.A. Barlo Krommenie
  • 3 maanden geleden anoniem
  • 3 maanden geleden fam.Selvi Krommenie gezin met 3 kinderen die regelmatig zwemmen in de crommenije
  • 3 maanden geleden bjorn taal bussum
  • 3 maanden geleden jeffrey kracht krommenie
  • 3 maanden geleden Anouck Bos Krommenie
  • 3 maanden geleden Johan Buma Zaandam
  • 3 maanden geleden T. Rivera Krommenie
  • 3 maanden geleden Bertina van Oord Krommenie
  • 3 maanden geleden Anita Gerritsen Krommenie

Blader door alle 3.913 ondertekeningen via alle ondertekeningen.