Nederland eist het ontslag van kabinet Rutte 2

Kabinet Rutte 2 besteelt de burger, maakt de bevolking armer en zieker met haar bezuinigingsdrang, liegt, bedriegt, verraadt (geeft NL weg aan de EU), negeert de wensen van het volk, past doofpotpraktijken toe (MH17), bagatelliseert sociale problemen (Moslimextremisme/ISIS), is een pion van de VS en EU.

het Nederlandse volk.

dat Kabinet Rutte 2 zich schuldig maakt aan wanbeleid, corruptie, diefstal (lastenverzwaring), verarming en verzieking van de bevolking met haar bezuinigingsdrang, leugens (Ukraine/Rusland crisis), bedrog (pion van de V.S. en de E.U.), verraad (geeft NL weg aan de EU), het negeren van de wensen van het volk, toepassen van doofpotpraktijken (MH17), bagatelliseert sociale problemen (Islamisering/ISIS). Kortom: is niet bekwaam.

, zijnde de werkgever van Kabinet Rutte 2 d.m.v. belastingbetaling, het onmiddellijke ontslag van Kabinet Rutte 2, zijnde de niet fungerende werknemer, en het uitschrijven van nieuwe verkiezingen.

08-12-2016
Antwoord verwacht: