Met een moderne, toekomstbestendige vakbond de toekomst in!

De FNV dient bij de samenstelling van de commissie van goede diensten rekening te houden met de toekomst van jong, werkend Nederland en jonge vakbondsleden.

Op dit moment kan de commissie niet enkel bestaan uit de vergrijsde massa. Ook de 20-ers en 30-ers dienen vertegenwoordigd te worden.

PETITIE

jongeren die een toekomstbestendige FNV van enorm groot belang vinden

Dat de vakbeweging in een diepe crisis is geraakt, doordat huidige structuren niet meer functioneren. Overwegende dat de vakbeweging georganiseerd is op een manier die niet meegegroeid is met de moderne tijd en arbeidsmarkt.

De vakbond past niet meer in deze tijd. De vakbond lijkt met zijn oudere leden vooral oude gedachten te verwoorden. Het wordt tijd de vakbond 2.011 te maken.

De FNV jongeren toegang te geven tot de commissie van goede diensten, zodat zij invloed uit kunnen oefenen over HUN vakbond en hun toekomst. De meeste vakbondsleden zullen snel met pensioen gaan. Het wordt tijd dat jongeren de kans krijgen de vakbond in organisatie en beleid te veranderen. De commissie van goede diensten is hiervoor een (o.a.) een goed middel.

onderteken de petitie Met een moderne, toekomstbestendige vakbond de toekomst in!.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 1 jaar geleden anoniem
  • meer dan 1 jaar geleden G.Fonteijn Venray