Meer ruimte voor studenten

Ventje_logo_2

Wegens een tekort aan ruimte voor leraren zijn er op veel van de break-out rooms sloten geplaatst. Wij, studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, hebben ook recht op het gebruik van deze ruimtes en eisen dat ook wij toegang kunnen krijgen om te kunnen leren en studeren. Help ons!

PETITIE

Leerlingen NHL

Wegens een tekort aan ruimte voor leraren zijn er op veel van de break-out rooms sloten geplaatst. Wij, studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, hebben ook recht op het gebruik van deze ruimtes en eisen dat ook wij toegang krijgen om te kunnen leren en studeren. Help ons en geef je handtekening

Wij, de studenten, willen graag zien dat de sloten worden verwijderd of dat de studenten met de NHL-pas ook toegang kunnen krijgen tot de ruimtes. Daarnaast willen wij graag de mogelijkheid hebben om ruimtes te reserveren om te voorkomen dat er misverstanden ontstaan. Dit komt zowel de studenten als de docenten ten goede.

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 3 jaar geleden anoniem
  • bijna 4 jaar geleden anoniem