Measam moet blijven

Wij constateren dat een gezin met 4 jonge kinderen, dat om politieke en veiligheidsredenen moest vluchten uit Afghanistan, niet meer welkom is in ons veilige Nederland. De ouders moeten vrezen het leven van hun kinderen en hen zelf, wanneer zij terugkeren in Afghanistan

alle mensen die vinden dat Maesam Hoesseini en zijn familie een verblijfsvergunning moeten krijgen

Dat een jong gezin, dat om politieke en veiligheidsredenen moest vluchten uit Afghanistan, niet meer welkom is in ons veilige Nederland. De ouders van vier kinderen, moeten vrezen het leven van hun kinderen en hen zelf. Dit, verwesterde, gezin zal met open armen worden ontvangen door de Taliban waar zij voor gevlucht zijn. Na jarenlange stilte van de verantwoordelijken van onze regering moeten zij uiterlijk 26-3-2015, ons veilige land verlaten.

Wij verzoeken: de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie om Maesam en zijn familie een verblijfsvergunning te geven. Ondanks dat het Kinderpardon niet van toepassing is op dit gezin, moet Nederland hen toch de veiligheid en geborgenheid bieden waar dit, inmiddels verwesterde, gezin naar op zoek is maar vooral recht op heeft. Alle papieren, welke voor dit gezin van levensbelang zijn, zijn aanwezig.

Staatssecretaris
19-06-2016