maatregelen om toegang van scholen te beperken

Ik ben het niet eens dat zomaar iedereen de school binnen kan lopen. Om veiligheidsredenen vind ik dat de volgende stappen uitgevoerd moeten worden:
namen doorgeven van bevoegden om kind op te halen, ouder moet toestemming geven voor het kind met iemand meemag, ophalen dmv ID, deuren op slot/open na de bel!

Ik verzoek jullie dringend om te tekenen, dit voor u en u kinds bestwil. Is veiligheid niet het belangrijkste wat er telt? Tegenwoordig zijn zulke maatregelen gewoon noodzakelijk. Je hoort steeds vaker gekke/enge dingen wat op en rondom scholen gebeurt. Dit is slechts een begin om scholen veiliger te maken. AUB denk aan u kind/kleinkind/neefje/nichtje etc en laat dat u motiveren om te tekenen.

PETITIE

willen om veiligheidsredenen van onze kinderen deze voorzorgsmaatregelen verplichten aan scholen.

deze petitie is opgemaakt ivm scholen en de toegang hiervan.ik ben 't niet eens met de wijze van werking van de meeste scholen,je kunt er zomaar binnenkomen is het niet in de beneden-/boven- danwel dehoofdingang naar binnen lopen.genoeg redenen te bedenken,bv pedo's,expartners wie het kind zomaar ophalen ende voogd het kind zo kwijtraakt,kinderen watwegrennen van school,/zelfS schietpartijen in een school etc.AUBonderteken?VEILIGHEID BOVEN ALLES!

ik verzoek jullie dringend om te tekenen, dit voor u en u kinds bestwil.is veiligheid niet het belangrijkste wat er telt tegenwoordig zijn zulke maatregelen gewoon noodzakelijk je hoort steeds vaker gekke/enge dingen wat op en rondom scholen gebeurt dus,dit is slechts een begin om scholen veiliger te maken. AUB denk aan u kind/kleinkind/neefje/nichtje etc en laat deze u motiveren om te tekenen.

onderteken de petitie maatregelen om toegang van scholen te beperken.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 1 jaar geleden anoniem
  • meer dan 2 jaar geleden W. Cuypers Schinnen