Image 4542605

Laat leukste buschauffeur Shandrick een voorbeeld zijn!

Je hebt mensen die mensen met elkaar verbinden. Dit geval een buschauffeur die een vrolijke rit in de bus verzorgt. Hij laat je met een lach uitstappen en maakt de rest van je dag goed. Deze man verdiend een lintje ipv commentaar van zijn collega's. Een voorbeeld in, Hulde aan Shandrick!

*** Hieronder staat 'Connexxion'. Dit moet zijn 'Syntus' Er is iets niet goed gegaan in de wijzigingen waardoor dit nu niet meer veranderd kan worden. Excuses daarvoor.

De passagiers van connexxion.

Je hebt mensen die hun werk uitvoeren en je hebt mensen die net wat extra inbrengen. Mensen die mensen met elkaar verbinden. In dit geval een buschauffeur die een vrolijke rit in de bus verzorgt. Hij groet je hij maakt een praatje met iedereen in de bus en als er zomaar een ruzie ontstaat tussen 2 personen in de bus pakt hij de microfoon en zingt ze toe met een liefdes liedje. Geweldige oplossing. Deze man verdient een lintje ipv een waarschuwing

De buschaffeurs die commentaar leveren op zijn werk moeten een voorbeeld nemen aan hoe hij zijn werk uitvoert.

werkgever
11-07-2016