Laat de politie haar werk doen

Stop geweld tegen de politie. Laat de politie de veiligheid handhaven, en niet beklemmen met papierwerk, bonnenquota's en eisen van diens aard.

PETITIE

Het Nederlandse Volk

Dat de Nederlandse Politie, ernstig overbelast word met taken, te hogen eisen, en de veiligheid van de Politiemedewerkers zelf, soms slecht of niet wordt gewaarborgd.

Dat de Nederlandse Wet, Een snellere geweldsaanwending toestaat, de Politie het mogelijk maakt om harder op te treden, in belang van hunzelf, en de burger. Daarnaast dienen ook de wettelijke formaliteiten te worden aangepast, in betere staat dat ze op moment van schrijven zijn (12/1/2012), waaronder afschaffing van Bonenquota, en daar waar bij afschaffing deze regel nog word gehandhaafd, beiindigd,alsmede hogere straffen bij geweldpleging t.a.v.

onderteken de petitie Laat de politie haar werk doen.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 2 jaar geleden M.Bakker Tilburg -
  • meer dan 2 jaar geleden anoniem