Kohnstamm van CBP is de weg kwijt... Vrijbrief voor criminelen

Voor het op internet plaatsen van foto’s en filmpjes van dieven kan straks al snel een boete van 25.000 euro worden opgelegd. Alleen politie en justitie mogen criminelen opsporen, zegt voorzitter van het College bescherming persoonsgegevens Jacob Kohnstamm.
COMPLETE ONZIN wat meneertje Kohnstamm!!

PETITIE

het Nederlandse volk met een gezond verstand

dat Dhr Kohnstamm van het CBP de plank volledig heeft mis heeft geslagen. compleet de weg kwijt. Deze meneer ziet het zo voor zich... iemand vernielt je etalage, jat je spullen, schiet je man dood en als je de beelden op internet zet riskeer je 25000 boete. Wat een land, dit moet dus gestopt worden. deze man, deze organisatie!

ontheffing van de functie welke Dhr Kohnstamm denkt te hebben binnen het CBP en hier een persoon neerzetten die wel weet hoe de wereld in het echt eruit ziet.

onderteken de petitie Kohnstamm van CBP is de weg kwijt... Vrijbrief voor criminelen.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 1 jaar geleden marc visser zutphen voorzitter stg.v.g.b..org
  • meer dan 2 jaar geleden W. Cuypers Schinnen