klachten william schrikker stichting

wij hebben klachten over de william schrikker stichting en we hebben er slechte ervaringen mee heeft u ook een klacht over de william schrikker stichting
of slechte ervaringen laat het ons dan weten

PETITIE

wij zoeken mensen die net als ons problemen hebben ondervonden met de william schrikker stichting

een inspectie-onderzoek naar de wantoestanden in de william schrikker stichting waarheidsbevindingen, die op feiten gebaseerd moeten zijn, als het gaat om uithuisplaatsing en de verlenging daarvan.

een inspectie-onderzoek naar de wan toestanden in willian schrikker stichting

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• ongeveer 3 jaar geleden Fam.Schoen Zwaag ots onze zoon veel problemen met wss en almata in Den-Dolder je word als ouders niet serieus genomen en vervolgens heb je niks meer te vertellen
  • ongeveer 3 jaar geleden Dennis Schouten Enschede Scholier
  • ongeveer 3 jaar geleden E.V Hedel De voogd die we hebben is meer met andere dingen bezig dan dat ze zou moeten doen. Ik word al maanden doodmoe van het mens en er gaat nu een klacht de deur uit want heb er veel te lang meegewacht. Ik vraag me alleen af wat ze met deze klacht gaan doen!!!!
  • ongeveer 3 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 3 jaar geleden A.v.d Donk Heusden problemen met de WSG die van alles liegen dat het gedrukt staat
  • ongeveer 3 jaar geleden M.van Dijk Lelystad
  • ongeveer 3 jaar geleden G. Derks Almere
  • ongeveer 3 jaar geleden B.DERKSEMA Hoorn
  • ongeveer 3 jaar geleden Erik de Waal Maastricht
  • ongeveer 3 jaar geleden diana hoogervorst hillegom mijn kinderen zijn uithuis geplaats
  • meer dan 3 jaar geleden maaike visser cuijk ik zit helaas ook onder ots william schrikker stichting ze hebben echte wan praktijken ze hebben me zelf tot arburtus gedwongen
  • meer dan 3 jaar geleden Dhr. van Haaften Den Haag
  • meer dan 3 jaar geleden mv van der zwan den haag
  • meer dan 3 jaar geleden Maurits Dielemans Schijndel zelfstandigen
  • meer dan 3 jaar geleden t.h. van nugteren Hoogezand 2005 zijn mijn kinderen door omstandigheden uit huis geplaatst beslist geen pretje maar kon er wel achter staan zodat ik voor mezelf eerst de boel weer op de rails kon krijgen,dan begint de elende pas echt goed als de eerste voogd er een rotzooi van maakt
  • meer dan 3 jaar geleden a bemelmans reuver
  • meer dan 3 jaar geleden sanny van antwerpen Hoorn
  • meer dan 3 jaar geleden a.fleere purmerend Deskundige op gebied jeugdzorg.
  • meer dan 3 jaar geleden marianne r hengelo ov mijn zoon is via de wsg geplaatst in harreveld , hij word daar gezien als een gevaarlijke jongen , 1 keer per week mogen we een uurtje op bezoek en verder mag hij niet naar huis voor bezoek of wat ook maar terwijl mn zoon daar vreselijk onder lijd en wij
  • meer dan 3 jaar geleden M. Veenstra Sprang-Capelle Student
  • meer dan 3 jaar geleden bezorgde expleegvader Enschede
  • meer dan 3 jaar geleden R.Veenstra Waalwijk Voormalig netwerk pleegouder