Honden los in Stadskanaal

Wodan_en_shenna1

Wij willen dat de hondenbezitters in Stadskanaal, de honden los mogen doen, vrij mogen laten spelen met elkaar, laten rennen en hond kunnen laten zijn!

PETITIE

De hondenbezitters in Stadskanaal en omgeving die hun honden vrij willen laten lopen en spelen.

Dat met de regelgeving die de gemeente nu stelt, dat de honden niet meer los mogen, het voor de hondenzitters en honden niet fijn is om te lopen. Er mag dan ook niet meer gespeeld worden, met de bal gegooid worden. Zo worden de honden alleen maar gefrustreerd en de baasjes ook. Men wordt gedwongen om de auto te pakken en een ander gebied te zoeken. Terwijl Stadskanaal genoeg ruimte heeft voor wandelaars en honden.

Wij verzoeken de gemeente Stadskanaal voor een versoepeling of afschaffing van deze regelgeving. Als men telt hoeveel Stadskanaalers er honden hebben is dit wel zo vriendelijk voor deze inwoners.

onderteken de petitie Honden los in Stadskanaal.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 2 jaar geleden vindt het belachelijk zo kun je niet lekker meer met de hond spelen stadskanaal
  • ongeveer 2 jaar geleden T.Houweling Stadskanaal
  • ongeveer 2 jaar geleden Arnold Zondag Stadskanaal