Heuvel Groene Loper

Eind September begin Oktober is er een heuvel gemaakt op de Groene Loper die het woongenot,privacy en de veiligheid van spelende kinderen aantast.

PETITIE

Bewoners van de Schonenvaart aan de Groene Loper

Vinden dat de heuvel die is gerealiseerd tussen de Schonenvaart en de Groene Loper te hoog is. En geen functie heeft.

Dat het woongenot en de privacy van de bewoners aan de Schonenvaart ernstig aangetast is en een onveilige situatie voor onze kinderen c.q. kleinkinderen is ontstaan m.b.t. de speelweide.

Woongenot en privacy.

Het zicht op de groene loper word zowel vanaf de Schonenvaart als de Noordelijke en Zuidelijke richting belemmerd door de bijna 2 meter hoge heuvel, wanneer men op de heuvel staat kan men bij de woningen nummer 20 t/m 46 op één hoog naar binnen kijken waardoor de privacy wordt geschonden.

Onveilige situatie.

Door de bijna 2 meter hoge heuvel is het niet mogelijk om onze kinderen c.q. kleinkinderen in de gaten te houden wanneer zij achter de heuvel op de speelweide verkeren. In een kindvriendelijke stad als Almere moet en mag het niet mogelijk zijn dat spelende kinderen aan het oog van de ouders of begeleiders ontrokken worden.

Daarom, dat de heuvel in zijn geheel wordt verwijderd of tenminste met 1 meter verlaagd wordt zodat het woongenot en de privacy van de bewoners als ook de veiligheid van spelende kinderen gewaarborgd is.

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 4 jaar geleden Ms. Bonaparte Amsterdam Familieid van bewoners, mijn kinderen spelen er altijd op de speelweide als we op bezoek zijn bij familie ,jammer dat dit is geplaatst want ik genoot altijd van het uizicht bij de bezoekjes
  • meer dan 4 jaar geleden Mungur Almere Geen gezich
  • meer dan 4 jaar geleden G. Bartelink Almere, schonenvaart
  • meer dan 4 jaar geleden C.Krischik Almere De ontstane situatie aan de groene loper aan de Schonenvaart is gevaarlijk geworden. Een 2 meter hoog taluud, met daarachter waterpartijen met riet.Onveilig voor kinderen. Moeten er eerst ongelukken gebeuren voordat de gemeente ziet, dat dit in een kinder
  • meer dan 4 jaar geleden C.A.Oenema Almere Ik vind het onbegrijpelijk, dat nadat er in de informatierondes uitgebreid door de buurt is geageerd, er toch een grote waterpartij is gekomen. Daarbij ook nog een hoog taluud, waardoor het absoluut onveilig is om er kinderen te laten spelen. Kinderen wor
  • meer dan 4 jaar geleden anoniem
  • meer dan 4 jaar geleden André van Asselt Almere Mooie waterpartij aangelegd, maar als bewoner van de Schonenvaart zien we daar niets meer van door deze heuvel. Zonde!
  • meer dan 4 jaar geleden À. Hoogstraten Almere Bewoner schonenvaart
  • meer dan 4 jaar geleden Monique Jongerden Almere Ik begrijp niet hoe een kindvriendelijke gemeente het heeft kunnen verzinnen om een dijk van bijna 2 meter hoog te creeëren die het zicht compleet blokkeert, in de wetenschap dat daarachter een speelplaats ligt met daarnaast vijverpartijen!?
  • meer dan 4 jaar geleden J.Teuwen Almere Bewoonster Schonenvaart. Volledig eens met argumentaties van deze petitie
  • meer dan 4 jaar geleden B.Staal Almere Bewoner Schonenvaart
  • meer dan 4 jaar geleden Wil Eeltink Almere
  • meer dan 4 jaar geleden Jan Vermeulen Almere De berg wordt door jongeren gebruikt als crossbaan!Een lagere berg of het liefst helemaal geen zou fijn zijn!
  • meer dan 4 jaar geleden L.van Vale Almere Het vrije uitzicht is verdwenen en de privacy ook.Ik had hele andere gedachten over "een mooi park"!
  • meer dan 4 jaar geleden Carola Almere bewoner Schonenvaart
  • meer dan 4 jaar geleden m.e van der Kruk almere veiligheid en sociale controlle in de wijk
  • meer dan 4 jaar geleden Yolanda Hassing Almere mensen kunnen zo naar binnen kijken en we kunnen mijn zoontje niet in de gaten houden. Je ziet niet wat achter de heuvel gebeurd, het is gevaarlijk en een doorn in het oog
  • meer dan 4 jaar geleden wil hassing almere ons mooie uitzicht weg en kunnen niet meer os kleinkind in de gaten houden
  • meer dan 4 jaar geleden M F Hartkamp Schonenvaart 16 Almere
  • meer dan 4 jaar geleden A.R. den Ouden Almere Graag wil ik er nog aan toevoegen dat het inbraak gevoliger zou kunnen zijn ivm de sociale controle van wandelaars en overburen.
  • meer dan 4 jaar geleden Anita Verkerk Almere Bewoner Schonenvaart, met deze heuvel zijn we in een getto komen wonen, niet het mooie vrije uitzicht waarvoor we de woning hebben gekocht. En dan nu de inkijk verschrikkelijk, daarom neem je niet een huis met een huiskamer op de 1e etage.
  • meer dan 4 jaar geleden Poelwijk almere vader van een dochter van 5 die we nu niet meer in de gaten kunnen houden......en inkijk in de woonkamer als je op de heuvel staat
  • meer dan 4 jaar geleden muijderman almere
  • meer dan 4 jaar geleden E.Collé Almere Bewoner Schonenvaart