Loungeroom

Help de Nederlandse varkensboeren uit de wurggreep

1.139 ondertekeningen

De Nederlandse varkensboeren zitten hartstikke gemangeld. Door het feit dat tijdens het laatste overleg de staatssecretaris van EZ, Dijksma, heeft bepaald dat de nationale wetgeving, wegens maatschappelijke belangen boven die van de Europese gaat. #concurrentie = niet mogelijk

bezorgde burgers

constateren dat:

dat de staatssecretaris van EZ een foutieve beslissing heeft genomen die alle varkensboeren te weinig armslag geven om in deze moeilijke tijden het hoofd boven water te kunnen houdeneel negatieve effecten naar boven. Gelijkwaardige Europese wetgeving dient ook voor de NL varkensboeren te gelden.

de staatssecretaris haar zienswijze te wijzigen. Laat haar in deze moeilijke tijden inzien dat ze foutief heeft gehandeld en de gelijkwaardige Europese wetgeving te hanteren waardoor de concurrentiepositie weer eerlijk is.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

27-11-2016
Ingetrokken
Franziska51

Varkensboeren verder in het nauw

Zoals op Omroep Brabant zichtbaar is: http://www.omroepbrabant.nl/?news/2668801043/Honderden+boeren+moeten+straks+stoppen,+vakbond+vreest+veehouderijplannen.aspx De VVD in Brabant ziet boeren blijkbaar niet als ondernemers terwijl de Brabantse boeren de landbouw goot hebben gemaakt. Ik zeg KOM OP BOEREN , laat je niet ge maken.

+Lees meer...

Ook burgers komen voor jullie op !!!

05-07-2017