Frucht der edelkastanie

Haarlem moet alleen nog maar fruit- en notenbomen en -struiken planten

Zou u ook willen dat de gemeente Haarlem alleen nog maar fruit en noten bomen en struiken plant? Het groen dat door de gemeente geplant wordt is allemaal groen dat niks toevoegt en mensen niet uitdaagt. Een goede voorraad nuttige begroeiing is het beste sociale vangnet dat er is.

Wilt u ook dat onze kinderen weer leren waar hun voedsel vandaan komt en weer binding krijgen met de natuur in hun omgeving. Wilt u er ook de hele zomer van kunnen genieten hoe het fruit en de noten groeien en er naar uitkijken wanneer het geplukt kan worden. Wilt u ook weer eekhoorntjes door de straat zien rennen? Teken dan nu de petitie dan gaan wij die aan de Gemeente presenteren.

Haarlemers willen dat als er groen geplant word dit groen is waar we van kunnen eten.

constateren dat:

Het groen dat de gemeente op dit moment overal heeft geplant is allemaal groen dat een minimale invloed heeft op het leef klimaat. Wij willen dat er groen word geplant met een maximale invloed op het leef klimaat van mens en dier.Tamme kastanjes Walnoten Amandelen Hazelnoten Peren Appels Kersen Nectarines Bosvruchten enz. nergens zijn ze te vinden in de omgeving. Terwijl dit het beste sociale vangnet is en zo leuk is voor de kinderen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Haarlem
16-09-2016