Gevaarlijke stoffenvervoer Flevolijn

Stop het laten rijden van giftreinen over de Flevolijn

PETITIE

Toekomstige bewoners, bedrijven en organisaties in Almere Poort en overige wijken nabij de Flevolijn.

Alle mooie plannen ten spijt, in de nieuwe wijk Almere Poort komen naast woningbouw en bedrijven, hele mooie plannen naar voren over gezondheid en innovatie met de bedoeling mensen van buiten aan te trekken voor werkgelegenheid en om op economisch gebied de positie van Almere te versterken.
Dwars erdoorheen komt de Flevolijn, deze spoorverbinding gaat onderdeel uitmaken van de Hanzelijn. Van de 35 goederentransporten per dag zullen er enkele transporten gevaarlijke stoffen plaatsvinden. Hier is in het verleden al over gesproken met de gemeente Almere en de provincie Flevoland.

Dat er geen gevaarlijke stoffen transporten zullen plaatsvinden en mensen over de plannen te informeren ruim van te voren (vanaf heden via de media). Binnenkort zal ik hierover een stuk publiceren op www.almere.org

Deze petitie heeft status afgerond en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 4 jaar geleden P.Th. De Treek Almere Ik vind het zeer belangrijk dat er tegen Vervoer van Gevaarlijke Stoffen, maatregelen genomen worden. Wie regelmatig Destroy in Seconds kijkt en de beelden ziet van een Trein met Gevaarlijke Stoffen die langs een woongebied reed en door een ongeluk explod
  • meer dan 4 jaar geleden E. Pelgrim Almere
  • meer dan 4 jaar geleden John Verschuren Almere wij wonen langs het spoor tussen Centrum en Parkwijk
  • meer dan 4 jaar geleden Arie Verweij almere inwoner Landgoederenbuurtn Almere
  • meer dan 4 jaar geleden G. Kock Almere - Buiten
  • meer dan 4 jaar geleden Chantal Frie Almere Buiten
  • meer dan 4 jaar geleden Peter Beljaards Almere Buiten bewoner langs het spoor
  • meer dan 4 jaar geleden Lian van Os Almere Buiten wonend in de Indische Buurt tegenover 't spoor
  • meer dan 4 jaar geleden Jeroen Jilderts Almere
  • meer dan 4 jaar geleden anoniem
  • meer dan 4 jaar geleden Sandra Almere Geachte lezer, Belangengroep veiligspoor-Almere wilt graag in contact komen met alle ondertekenaars ,stuur daarom ook uw reactie naar veiligspoor-almere@hotmail.com van deze petitie.
  • meer dan 4 jaar geleden Said Salehi Pontianakstraat
  • meer dan 4 jaar geleden Sandra Klokman Almere, langs het spoor Faunabuurt
  • meer dan 4 jaar geleden J. Oosterloo Almere-Buiten Bewoner Faunabuurt, in nabijheid van spoorlijn
  • meer dan 4 jaar geleden H van Mulligen Almere
  • meer dan 4 jaar geleden Roodsant T. ALMERE-Buiten woont langs spoorbaan
  • meer dan 4 jaar geleden K.Cornelis Almere-Buiten ik woon aan het spoor, nu nog op een mooie afstand met een prachtige groenstrook. Laat dat geen plaats hoeven maken voor lelijke geluidsschermen en de trein veel dichter langs mijn huis!!
  • meer dan 4 jaar geleden Johan Sterk Almere
  • meer dan 4 jaar geleden M.Sterk-Bus Almere
  • meer dan 4 jaar geleden P. Maas Almere
  • meer dan 4 jaar geleden marga haagmans almere
  • meer dan 4 jaar geleden marcel mannens almere
  • meer dan 4 jaar geleden I.Nispeling Almere
  • meer dan 4 jaar geleden Karen Almere-Buiten Scholier, die iedere dag langs het spoor fietst!
  • meer dan 4 jaar geleden Henk Struik Almere Woon in Tussen de Vaarten in de nabijheid van de spoorlijn
  • meer dan 4 jaar geleden menning almere
  • meer dan 4 jaar geleden A. Cornelis Almere-Buiten Woon AAN 't spoor, na de verbreding zo ongeveer OP 't spoor
  • meer dan 4 jaar geleden E.H.R.M. Heslenfeld Almere n.v.t.
  • meer dan 4 jaar geleden P. Kolvers Almere Bewoonster langs de spoorlijn
  • meer dan 4 jaar geleden William Gasman Almere woont aan spoor in Faunabuurt
  • meer dan 4 jaar geleden Bert Tukker Almere Makelaar te Almere wonend langs spoorlijn
  • meer dan 4 jaar geleden Rene Boogers Almere
  • meer dan 4 jaar geleden M. Verheijen Arnhem Bezorgde burger
  • meer dan 4 jaar geleden Jeanine Hagman Almere-Poort
  • meer dan 4 jaar geleden A. Postma Almere - Buiten woont aan de spoorlijn
  • meer dan 4 jaar geleden Oorbals Almere Bewoner van de Landgoederenbuurt en woonachtig in de buurt van het spoor
  • meer dan 4 jaar geleden R.Bouwmeester Almere Bewoner aan het spoor in Muziekwijk
  • meer dan 4 jaar geleden evie van munster almere
  • meer dan 4 jaar geleden anoniem
  • meer dan 4 jaar geleden Ik en wij allemaal langs de lijn Almere Buiten Wij willen niet nog meer herrie!
  • meer dan 4 jaar geleden A. Cijs Almere Wij wonen dichtbij het spoor in de landgoederen buurt. Een giftrein dwars door een druk bevolkte stad laten rijden is onverantwoord.
  • meer dan 4 jaar geleden Rick Logeman Almere Woon aan het spoor in Almere Stad en zie het niet zitten dat er gevaarlijke goederen worden vervoerd dwars door de stad. Ook de verdubbeling is geen aanwisnt in mijn optiek omdat nu al vele treinen bijna leeg rijden buiten de spitsuren.
  • meer dan 4 jaar geleden Atie Dane Almere
  • meer dan 4 jaar geleden Shirley Tarroe Almere Woont binnenkort dankzij Adri Duivensteijn op 20 meter van het spoor (Indische buurt)
  • meer dan 4 jaar geleden Lucas de Boer Almere Woont binnenkort dankzij minister Eurlings op 20 meter van dagelijks rijdende bommen (Indische buurt)

Blader door alle 118 ondertekeningen via alle ondertekeningen.