Geen WK voetbal in Rusland in 2018, boycot NU

Geen Wereldkampioenschap voetbal in Rusland 2018. Geen bobo's en hoogwaardigheidsbekleders die over de lijken van 193 Nederlandse burgers acte de présence geven. Laat Poetin weten dat een grens overschreden is en dat alle nabestaanden recht hebben op de waarheid.

Inwoners van Nederland, vaders, moeders, opa's, oma's, kinderen, overige familie, vrienden, collega

constateren dat:

dat Poetin onvoldoende zijn verantwoordelijkheid neemt voor de aanslag en de gevolgen daarvan op flight MH17 van Malaysia Airlines; dat Poetin onvoldoende medewerking verleent om de slachtoffers terug naar huis te laten komen; dat Poetin onvoldoende zijn macht aanwendt om om alles en iedereen in de gelegenheid te stellen om adequaat en objectief onderzoek te laten doen naar oorzaak van deze ramp; dat Poetin rechten van vrije pers tegenwerkt.

de KNVB de FIFA mede te delen dat Oranje geen (oefen of kwalificatie)-wedstrijden voor het Wereldkampioenschap voetbal 2018 zal spelen op Russisch grondgebied, noch in de Oekraïne. En verzoeken verder het toernooi voor het Wereldkampioenschap Voetbal te verplaatsen naar een ander land

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond
22-10-2016