Geen boomkap op Meester de Bruinplein in de Schilderswijk

De gemeente moet afblijven van onze mooie groene bomen bij het Meester de Bruinplein/van Bassenstraat/Hoefkade (Delprat). Ze zijn bloeiend en mooi en geven veel zuurstof. De gemeente wil het plein een nieuwe uitstraling geven en deze mooie bomen staan ze in de weg. Dat accepteren wij niet!

Wij de bewoners van Hoefkade (Delprat)/van Bassenstraat en parallelweg maken bezwaar tegen boomkap om onze Meester de Bruinplein!

constateren dat:

We worden niet gehoord en krijgen geen enkele informatie over renovaties of verdere plannen. Wij, de bewoners, hebben geen inkijk in hun plattegronden, tekeningen. Wij worden overal buiten gehouden. Wij zijn het nu echt zat en willen graag ook een keer gehoord worden! Er wordt gezegd dat de bomen er ziek zijn, hoe? Ze zijn niet eens onderzocht en moeten gelijk gekapt worden. Er is geen kapvergunning te zien en ook geen melding in de krant.

Wij willen een gezonde binnenstad met meer groen! Onze straat is een unieke straat, een zijstraatje van Hoefkade in de Schielderwijk en dat willen wij zo mooi en groen houden. We willen niet tegen saaie blokken flats kijken maar uitzicht op mooie bloeiende, groene bomen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

14-10-2016
Ingetrokken
Adita duijndam

Mooie bomen rond om Meester de bruinplein;

15-07-2015