11091321 1382257698764600 6010517847952890016 n

Geen asielzoekerscentrum in Papendrecht

DNBP is de mening van de Burgers aan het peilen middels een handtekeningenactie tegen AZC. De Nederlandse Burger partij heeft niks tegen de vluchtelingen zelf maar door het open deuren beleid, heeft onze regering samen met de EU chaos in ons land gecreƫerd. Wij roepen iedereen op om te tekenen.

Onderteken het formulier zodat wij als partij, de handtekeningen aan de gemeenteraad kunnen overhandigen in het aankomende debat op 30-09-2015. DNBP zal tijdens het debat oproepen tot lokaal referendum, zodat de burgers van Papendrecht democratisch kunnen besluiten over wel of geen AZC in de buurt.

Van DNBP, willen dat zulke beslissingen democratisch genomen worden door de burgers van de gemeente

DNBP vindt dat de burgers het voor het zeggen hebben en niet het COA. Het COA is in principe in strijd met de Nederlandse grondwet. Overal in de regio Drechtsteden is zonder akkoord van Burgers besloten voor opvang. Wij hebben niets tegen de vluchtelingen! En begrijpen maar al te goed waarom de mensen vluchten. Wel vinden wij dat in een democratie de Burger het voor het zeggen heeft. In onze ogen is het tijd voor onze ouderen en jongeren.

geen AZC in de buurt.

Papendrecht