Geef onze militairen waar ze recht op hebben

Na jarenlange 0-lijn wordt het tijd dat de minister onze militairen recht toe doet door 2,5% loonsverhoging te geven. En het zich niet makkelijk maakt door 0,8% te geven wat al vrij was komen te vallen door minder hoge premies pensioenen. Dit is GEEN loonsverhoging!!!!

Militairen, thuisfront en symphatisanten van defensie.

Jarenlange 0-lijn, geen loonsverhogingen! Compensatie voor dat alles duurder is geworden is er niet: verzekeringen boodschappen, huren...

Reorganisatie na reorganisatie. Defensiepersoneel verdient waardering. Dit kan defensie geven door nu eindelijk een loonsverhoging toe te kennen van minimaal 2,5% en dit met terugwerkende kracht vanaf de verlopen CAO! Deze is nu ruim 750 dagen verlopen! Laat zien dat onze militairen een bijzondere positie hebben. Kom ze tegemoet!

Zoals gezegd: 2,5% Loonsverhoging en dit met terugwerkende kracht vanaf het verlopen van de vorige CAO! Dit naast de 0,8% van de premie die al overeengekomen is met een deel van de bonden! Over het jaar 2015.

03-08-2016
Antwoord verwacht:
17-10-2016
Lianne Doornenbal-Kooymans

Overhandiging heeft plaats gevonden aan hoofd defensie personeel

Er is helemaal niets met deze petitie gedaan door defensie... Vandaar dat we nav de berichten een nieuwe geopend hebben.

Dus kijk naar de actuele petitie... En teken deze als je dit nog niet gedaan hebt...

06-02-2017