foute moeders zijn misdadig

20060801_gerben_argentini_

Wereldwijd woedt een vuile gefeminiseerde macro-economische oorlog jegens kinderen&vaders, hetero's & normale gezinnen. Vrouwenrechten (over andermans leven) zijn inhumaan, kinderen hebben recht op zorg opvoeding & gezinsleven met beide biologische ouders (hetero's!), scheiden&ontvadering (omgang) is kindmishandeling

PETITIE

goede gezonde mensen die alle kinderen wel hun vader&moeder en hun families toewensen,

dat onder het pedologische vervalste mom van kindbelang wereldwijd een vuile gefeminiseerde macro-economische oorlog (kinderhandel!) wordt gevoerd jegens met name kinderen&vaders, hetero's en normale gezinnen,

alle zelfzuchtige gesol met kinderen (abortus, adoptie, IVF) en met name scheiden&ontvadering voortaan als zware kindermishandeling te kwalificeren, hereniging&gezinsherstel van kinderen&ouders (bilocatie) maximaal te bevorderen, non-discriminatie & recht op gezinsleven primair te stellen ook boven (macro)economie, en vrouwenrechten over andermans leven als misdadig&inhumaan te bestempelen, kortom mensen mensheid en menselijkheid maximaal te respecteren (het progressieve 'verbeteren' van gezonde mensen is ook een vorm van verontmenselijking!)

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• ongeveer 4 jaar geleden anoniem
  • meer dan 4 jaar geleden anoniem