Eigen volk eerst

Help eerst de Nederlanders en daarna de rest van de wereld.

Wij Nederlanders zijn het zat dat er niet eerst gedacht wordt aan ons maar aan de rest van de wereld

constateren dat:

Nederlanders hebben het al moeilijk zat. Doordat wij als Nederlanders het financieel slecht hebben, lopen een hoop Nederlanders bij de voedselbanken. Alles wordt duurder en wij als Nederlanders worden niets wijzer op financieel gebied. Steeds meer Europeanen komen naar Nederland voor werk, waardoor wij Nederlanders geen werk meer kunnen krijgen. Noodfondsen buiten Nederland worden geholpen, maar wij als Nederlanders zitten in een diep dal.

Stop de noodfondsen buiten Europa. Wij Nederlanders hebben het harder nodig. Stop voor Europeanen die in Nederland willen werken, zo blijft er meer werk over voor ons eigen volk. Stop salarisverhogingen voor top functionarissen, terwijl Nederland op hetzelfde salaris blijft staan. Blijf af van de zorg. Versoepeling van opleidingsniveau. Banen die je vroeger deed kan tegenwoordig niet meer omdat je niet opgeleid bent.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Kabinet
13-02-2016