De huidige misstanden in de jeugdzorg; Onze zorg??

Op dit moment is er veel mis in de huidige zorg m.b.t. de jeugdzorg.

Het is nodig dat er een onafhankelijk onderzoek namens het rijk komt n.a.v. de huidige misstanden in de jeugdzorg.

Wij, als gedupeerde ouders, maken ons sterk voor een gedegen onderzoek naar de wantoestanden op dit moment in de jeugzorg.

PETITIE

gedupeerde ouders en belangstellenden,

dat er veel mis in op dit moment in de jeugdzorg.

Vele misstanden, vooral de NIET waarheidsbevindingen van de hulpverlener, worden zo langzamerhand duidelijk.

Er wordt te snel en te vaak uithuisgeplaatst en dit wordt te lang volgehouden door de desbetreffende instanties.

Na een gedegen onderzoek moeten kinderen de mogelijkheid krijgen terug te kunnen keren naar hun ouders (indien mogelijk!)

een inspectie-onderzoek naar de wantoestanden in de jeugdzorg

waarheidsbevindingen, die op feiten gebaseerd moeten zijn, als het gaat om uithuisplaatsing en de verlenging daarvan.

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• bijna 5 jaar geleden anoniem
  • bijna 5 jaar geleden freddy knol enschede
  • bijna 5 jaar geleden JK Utrecht Door een anonieme melding in problemen gekomen met JZ en AMK en Raad van kinderbescherming. JZ wil macht doen laten gelden maar OTS en het daarop volgende uithuisplaatsing van mijn 3 kinderen is afgewezen door de kinderrechter in ons geval. Wat ik erg vin
  • bijna 5 jaar geleden ruud heep de bilt
  • bijna 5 jaar geleden Johan J groningen
  • bijna 5 jaar geleden R.W.R.Tabak Enschede jeugdzorg verdient liever geld door het gezin te slopen dan dat het een gezin steunt
  • bijna 5 jaar geleden rachenie steward nijmegen
  • bijna 5 jaar geleden peter keurentjes wijchen
  • bijna 5 jaar geleden rianne herbers sibculo Kind uit huis geplaats,tevens veel te ver weg geplaatst..hierdoor kind weinig kunnen bezoeken,kind ziet hierdoor bijna geen familie.
  • bijna 5 jaar geleden willem kuijer wijk bij duurstede
  • bijna 5 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 5 jaar geleden Jacklyn Chung Rotterdam
  • ongeveer 5 jaar geleden Ronald Blijlevens Gelderland pappa van 2 jongetjes en 1 meisje. Gelukkig allemaal thuis, maar wel ten onrechte last met AMK gehad in 2007 toen we nog in Brabant woonden
  • ongeveer 5 jaar geleden E. A HerlĂ© Delfgauw Kind op ongegronde reden bij mij weggesleurd
  • ongeveer 5 jaar geleden angelique nederland jz moet aangepakt worden zelfs uitspraken van de rechtbank worden genegeerd!!! ik als moeder doe alles fout en ze blijven zeggen dat ik mijn zoontje nooit meer krijg afspraken worden niet nagekomen en als ze echt iets voor elkaar willen krijgen stellen ze
  • ongeveer 5 jaar geleden ivar faber groningen biologische vader van 1 meisje van 9 , zij mag van lj&r groningen niet weten dat ik haar echte vader ben.Instelling schendt rechten van het kind
  • ongeveer 5 jaar geleden Nicole van Slobbe Heerenveen
  • ongeveer 5 jaar geleden AndrĂ© V Uithuizen
  • ongeveer 5 jaar geleden Bianca Veendam moeder van 3, door gezeur van de hulpverleners hebben we straks een melding bij de r.v.kindbesch. rapportage mogen lezen, waarin veel dingen staan die niet waar zijn. en dat gaan zij straks lezen!!! as morgen krijgen we de 'aangepaste' te zien, maar die
  • ongeveer 5 jaar geleden helma oss
  • ongeveer 5 jaar geleden Joel Kolling Zevenaar justgoodnews.nl
  • ongeveer 5 jaar geleden moeder van 4 kids en onterecht uithuis geplaats ondanks al mijn bewijs capele aan den ijssel
  • ongeveer 5 jaar geleden n.van eijk amstelveen
  • ongeveer 5 jaar geleden Ellen Meesters Haarle Ik ben altijd docent geweest en tegenwoordig medewerkster van stichting Howdoyoudo
  • ongeveer 5 jaar geleden Diana van Oudshoorn Gouda Moeder van 2 jongens van 1 en 6 jaar die afgenomen zijn door bjz Gouda. Ook door valse meldingen. bjz nam het gelijk als een feit aan. Bjz was met mijn oudste zoon bezig, terwijl ik lag te bevallen van de jongste en die is 12 weken te vroeg geboren, de
  • ongeveer 5 jaar geleden Barbara Iwaniuk Amsterdam werkzoekende
  • ongeveer 5 jaar geleden R. Schoonheid Amsterdam
  • ongeveer 5 jaar geleden Marga Ollefers Dordrecht
  • ongeveer 5 jaar geleden Sanne Stijnenbosch Enschede
  • ongeveer 5 jaar geleden Carola Oldenzaal een bezorgde moeder die de jeugdzorg te machtig en te eng vind Familie heeft geen rechten
  • ongeveer 5 jaar geleden nathaly heeze
  • ongeveer 5 jaar geleden sandra maasdijk alleenstaande moeder 4 kids
  • ongeveer 5 jaar geleden Ilja Stijnenbosch Enschede alleenstaande moeder
  • ongeveer 5 jaar geleden Wils J.C. Geulle
  • ongeveer 5 jaar geleden k.c. wils meerssen gedupeerde jeugdzorg
  • ongeveer 5 jaar geleden Felter Suriname Slachtoffers van jeugdzorg ze hebben 3 kinderen van mij gestolen tot nu toe houden ze die kinderen vast sinds 11 maart 2004 hebben ze die kinderen bij zich ik ben geremigreerd toch willen ze de kinderen niet terug geven. Het gaat om roche, aricio,en chare
  • ongeveer 5 jaar geleden Selma Rodenhuis Emmeloord Zelf 'slachtoffer' geweest van Jeugdzorg, nu 19 en trotse mama!
  • ongeveer 5 jaar geleden verdrietige mama oosten des lands mama

Blader door alle 402 ondertekeningen via alle ondertekeningen.