Brabant geen culturele hoofdstad 2018

Diverse Brabantse overheden willen miljoenen steken in de titel Culturele Hoofdstad. Hopelijk kunnen wij hen met deze petitie overtuigen hun (ons) geld aan nuttiger zaken te besteden.

PETITIE

Brabantse belastingbetalers

dat Brabantse gemeenten en het provinciebestuur in deze zware economische tijden vele miljoenen willen uittrekken om Brabant "Culturele Hoofdstad 2018" te maken, terwijl vele Brabanders steeds meer moeite hebben om rond te komen en te lijden hebben onder vele vormen van gemeentelijke, provinciale en landelijke bezuinigingen.

deze grote bedragen niet te besteden aan prestige-projecten, maar aan doelen die het echt nodig hebben: armoedebestrijding, lichtenverlasting, onderwijs, ouderenzorg enzovoort.

onderteken de petitie Brabant geen culturele hoofdstad 2018.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 1 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 2 jaar geleden Will Cuypers Schinnen