Boer zoekt jou: teken de petitie!

Boer zoekt jou, teken de petitie!
Om honger en armoede uit te bannen, zijn investeringen in de landbouw in ontwikkelingslanden nodig. Instellingen zoals de Wereldbank en regeringsleiders zijn het hier over eens en doen volop toezeggingen. Op de onlangs in L'Aquila (Italiƫ) gehouden G8-top kwamen de aanwezige wereldleiders overeen om 20 miljard dollar uit te trekken om de landbouw in ontwikkelingslanden te stimuleren. Het is tijd dat deze mooie woorden omgezet worden in daden.
Agriterra, de andere agri-agencies binnen AgriCord en IFAP zijn een gezamenlijke campagne ('enough bleating, so now the wool!') begonnen om de hele wereld te doordringen van de huidige belachelijke situatie. Onderdeel van de campagne is de petitie die iedereen kan tekenen op de site www.farmersfightingpoverty.org. Begin volgend jaar zal de lijst met handtekeningen tijdens een bijeenkomst van regeringsleiders overhandigd worden.
Laat blijken dat u het ook een bizarre situatie vindt en teken de petitie! Hoe meer handtekeningen, hoe beter, dus stuur de petitie ook door aan leden, collega's, vrienden, familie enzovoorts.

PETITIE

steunen de boeren wereldwijd!

dat om honger en armoede uit te bannen, investeringen in de landbouw in ontwikkelingslanden nodig zijn. Instellingen zoals de Wereldbank en regeringsleiders zijn het hier over eens en doen volop toezeggingen. Op de onlangs in L'Aquila (Italiƫ) gehouden G8-top kwamen de aanwezige wereldleiders overeen om 20 miljard dollar uit te trekken om de landbouw in ontwikkelingslanden te stimuleren. Het is tijd dat deze mooie woorden omgezet worden in daden.

alle regeringsleiders de daad bij het woord te voegen en tot uitbetaling aan boerenorganisaties over te gaan zodat de honger en armoede aangepakt wordt!

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• bijna 4 jaar geleden anoniem
  • bijna 5 jaar geleden Olivier Ottow Amsterdam