Bezuiniging op ontwikkelingshulp moet doorgaan

Bezuinigingen op ontwikkelingshulp gaan niet door, terwijl we nog geeneens de verantwoordelijkheid kunnen nemen om voor onze eigen mensen te zorgen. Eigen bijdrage naar 400 euro, opmars voedselbanken etc. Ik vind dat we eerst goed moeten zorgen voor onze eigen mensen.

PETITIE

Het Nederlandse volk

Er moet bezuinigd worden en hoe? Eigen bijdrage in de zorg verdubbeld. Reiskosten verdwijnen en btw word verhoogd. Ik vind dat de bezuinigingen op ontwikkelingshulp toch moeten worden doorgevoerd. Pas als we goed voor onze eigen mensen kunnen zorgen en niemand meer weet wat nou voedselbanken ook alweer waren, dan pas kunnen we kijken of we iets voor andere kunnen betekenen. Er zijn veel wetenschappelijk studies dat geld juist averechts werkt.

Bezuinigingen op ontwikkelingshulp moeten doorgaan.

onderteken de petitie Bezuiniging op ontwikkelingshulp moet doorgaan.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • 7 dagen geleden anoniem
  • 3 maanden geleden anoniem