Behoud Oosterweg Heemskerk

Projectontwikkelaars kopen agrarische grond op in Heemskerkerduin+Noorddorp. Hiermede drijven zij de grondprijs op en proberen er een woonbestemming op te krijgen. Zo ook op perceel Achter Oosterweg 5. Wij zijn tegen woningbouw op agrarisch grond. Zie toelichting.

PETITIE

Inwoners van Heemskerk, Uitgeest, Beverwijk, Velzen-N en Castricum.
Belangenorganisaties IJmond

Dat het gebied Heemskerkerduin+Noorddorp een agrarische plus bestemming heeft;
dat projectontwikkelaars in het wilde weg grond opgekocht hebben met prijzen waardoor tuinders het nakijken hebben; dat er "slinkse" wegen opengehouden zijn om de projectontwikkelaars te laten bouwen (art.25.2); dat als er een schaap over de dam is er meer volgen; dat er een woningbouwplan ligt op het perceel achter Oosterweg 5.

Gezien onze constateringen verzoeken wij dringend B+W van Heemskerk het bouwplan op perceel Oosterweg 5 af te wijzen! Tevens verzoeken wij B+W en de Gemeenteraad niet mee te werken aan bouwplannen in Heemskerkerduin + Noorddorp. Uiteraard zijn wij voor iedereen bereikbaar voor nadere toelichting.

onderteken de petitie Behoud Oosterweg Heemskerk.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 3 jaar geleden Fabienne van der Vis Heemskerk
  • ongeveer 3 jaar geleden Andre malestein Heemskerk
  • ongeveer 3 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 3 jaar geleden wil dat de Oosterweg zijn landelijke karakter behoud, beslist geen nieuwbouw. Heemskerk