anti-stemtegenwijzer

Stemtegenwijzer probeert het stemgedrag van de bevolking negatief te beïnvloeden door middel het verspreiden van onwaarheden en het maken van misselijk makende reclames. Deze zijn met name gericht op de huidige coalitie partijen (CDA & VVD met gedoogsteun vanuit de PVV). Stem tegen stemtegenwijzer!

PETITIE

Willen per direct dat stemtegenwijzer stopt met het verspreiden van onwaarheden en verdwijnt!

Ik constateer dat stemtegenwijzer reclames produceert dan wel regisseert op een lugubere wijze. Dit leidt tot imagoschade van de regerende partijen (VVD & CDA met gedoogsteun van de PVV). In de ene reclame wordt de PVV afgeschilderd als een partij die kinderen indoctrineert in de andere reclame als een partij die bestaat uit criminelen. Ze misleiden de stemmers en dat moet gestopt worden. Teken daarom deze petitie!

Dat stemtegenwijzer per direct stopt met deze praktijken, dit leidt niet alleen tot imagoschade van de PVV. Maar ook overige coalitiepartijen zijn hiervan de dupe. Wij hopen dat de reclame commissie acties onderneemt tegen deze vorm van reclame campagnes. Dit hoort niet op de Nederlandse TV thuis.

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• bijna 4 jaar geleden Sietse Buijsman Zwartsluis
  • bijna 4 jaar geleden Yep hij snapt geen BAL van die reclames, hahaha LOL