Aftreden geëist van minister Schippers

Minister Schippers heeft in een recent openbaar geworden filmpje een toespraak gehouden voor de leden van de vereniging tegen kwakzalverij. Haar woorden zijn onjuist, ongepast, ongenuanceerd en beledigend voor alle mensen die baat hebben bij de wel degelijk bewezen complementaire en preventieve geneeskunde.

Beroepsbeoefenaars en gebruikers van de complementaire geneeskunde

dat minister Schippers in haar toespraak ter ere van het vertrek van de heer Renckens van de vereniging tegen kwakzalverij zich ongenuanceerd en beledigend heeft uitgesproken over de complementaire geneeskunde, waarbij zij zich uitspreekt voor Evidence Based Medicine als zijnde het grootste goed. Recent onderzoek heeft aangetoond dat EBM ook binnen de conventionele geneeskunde ver te zoeken is. Zie: http://m.youtube.com/watch?v=-TBIPHQ-lHU

de tweede kamer zich hierover uit te laten, en het aftreden van de minister te eisen.

21-03-2016
Antwoord verwacht:
01-07-2016

Petitie ingetrokken

Deze petitie is ingetrokken door de petitionaris. Een ondertekenaar die het stokje over wil nemen kan zich melden bij webmaster@petities.nl om de petitie te adopteren.

Schrijf ook wanneer u vanaf welk adres de petitie heeft ondertekend.

Het betekent dat u onder andere de overhandiging organiseert. Zie de site van de Tweede Kamer voor de procedure.

23-03-2016