Afhankelijkheid van oprakende fossiele brandstoffen

De Nederlandse economie is enorm afhankelijk van fossiele brandstoffen. Echter beginnen deze fossiele brandstoffen op te raken. Het is daarom belangrijk over te gaan op alternatieve energiebronnen.

PETITIE

Nederlanders

Dat Nederland momenteel de 16e economie van de wereld is; een zeer mooie prestatie voor zo'n klein landje! Wel is de Nederlandse economie zeer afhankelijk van fossiele brandstoffen, welke op beginnen te raken. Mochten wij niet op termijn overgaan op alternatieve energiebronnen dan zal dit rampzalige gevolgen hebben voor onze economie.

Om onze economie in stand te houden en door te kunnen groeien is het noodzakelijk dat wij in de toekomst overgaan op alternatieve energiebronnen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld biomassa, waterkracht, zonne-energie, geothermische energie, kernenergie, enzovoort.

onderteken de petitie Afhankelijkheid van oprakende fossiele brandstoffen.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 2 jaar geleden Danny Hanekamp Deventer
  • meer dan 2 jaar geleden Dave Ringelberg Dordrecht Student