2.271 ondertekeningen

67miljoenNEE

Deze petitie is gericht tegen de plannen van de gemeente Deventer om in de historische binnenstad een nieuw gemeentehuis te bouwen voor de prijs van minimaal 67 miljoen euro. Zeg nee tegen de geldverslindende nieuwbouw van het Stadhuiskwartier in de historische binnenstad van Deventer.Op 21 maart willen wij de petitie aan B&W van Deventer overhandigen. Wij hopen dat u daarbij aanwezig kan zijn.
Namens 67miljoenNEE Nico van Mierlo mierlo.nvan@gmail.com

Stuur aub de link door naar uw contactpersonen

PETITIE

Inwoners van Deventer.

Dat een meerderheid tegen de bouw van het nieuwe gemeentehuis is. Er zijn genoeg alternatieven in Deventer die goedkoper, beter bereikbaar en minder schade aanrichten aan de kwetsbare binnenstad van Deventer.

Burgemeester en wethouders af te zien van de nieuwbouwplannen aan het Grote Kerkhof en Burseplein te Deventer.

onderteken de petitie 67miljoenNEE.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.

Geen ondertekeningen gevonden