28-11-2011

We gaan door! Voor Mauro en andere vliegtuigkinderen

AANBIEDING PETITIE

Nooit eerder hebben in zó'n korte tijd zó veel mensen een petitie getekend ten behoeve van een individuele persoon. Op 1 november 2011 is de petitie onder grote belangstelling aangeboden aan de Tweede Kamerleden. Uit peilingen bleek, dat een grote meerderheid van de Nederlandse bevolking wil, dat Mauro blijft. De manifestatie in Den Haag op 1 november was hartverwarmend, maar ook erg emotioneel voor Mauro en zijn familie.

DE STEUN GROEIT

Tot op het allerlaatste moment bleef er een golf ondertekeningen van deze petitie binnen komen. Op het moment van overhandiging waren dat er 58.000! Een ongekend aantal in slechts een week tijd. De hoop was groot. Het vertrouwen, dat er naar zóveel mensen wel móest worden geluisterd groeide en groeide. De teleurstelling, toen beloofde steun van CDA-dissidenten op het cruciale moment totaal onverwacht wegviel, was intens. We wilden het niet geloven. We kónden het niet geloven. De dagen erna stroomden er nóg eens zo'n 10.000 ondertekeningen binnen.

VLIEGTUIGKIND

We houden ondanks alles de petitie open. Wij zijn er namelijk van overtuigd, dat er opnieuw een moment komt dat de petitie verschil kan maken. Niet alleen voor Mauro, "zoon van 68.000 Nederlanders", ook voor alle andere kinderen in een vergelijkbare situatie. We noemen hen dan ook "onze vliegtuigkinderen". Lees meer verhalen op de website die we zijn gestart: http://vliegtuigkind.nl

Onze Vliegtuigkinderen