04-12-2008

Petitie-overhandiging op 16 december!

Op 16 december zal de petitie Alle Stemmen Tellen overhandigd worden aan de voorzitter van de Tweede Kamer! Het Hoofd Protocol schreef gedetailleerd over de petitie-overhandiging: "- op 16 december arriveert u met een kleine delegatie (maximaal 8 personen) tussen 13.00 en 13.15 uur bij de Tweede Kamer bij ingang Plein 2. - u wordt via de scanstraat doorgeleid naar de Suze Groenewegzaal waar wij u en de delegatieleden met een kopje koffie zullen ontvangen. - rond 13.30 uur begeleiden wij u en de delegatie naar de Statenpassage voor de petitieaanbieding en het fotomoment. - ca. 13.45 uur einde petitieaanbieding en vertrek via uitgang Plein 2. De petitie zal rond 13.30 uur in de Statenpassage in ontvangst worden genomen door Mw. Gerdi A. Verbeet in haar hoedanigheid van voorzitter van de “Commissie voor de Werkwijze der Kamer” en enkele leden van deze Commissie. Ook de griffier van de Commissie zal aanwezig zijn."